lördag 21 februari 2009

Tack SVT!

Idag har jag kollat på SVT typ hela dagen. Jag formligen älskar vinteridrott, kanske eventuellt skrivit det nån gång tidigare. En bra sak med skidåkning är att man inte behöver vara superkoncentrerad precis hela tiden så jag har även stickat på Almas tröja.
Det börjar bli lite kris med den nämligen. Jag började sticka på den hösten 2006, när Alma var 1,5 år. Var ändå lite vis och valde storlek 4 år och kände att jag hade gott om tid på mig. Jag gjorde bakstycket ganska så snabbt men sen har det gått seeegt! Eller segt är inte rätt otrd heller, jag har lite förträngt att jag hade en stickning på gång. Om 4 veckor och två dagar fyller Alma 4 år. Det börjar liksom brinna i knutarna... Har gjort halva framstycket idag iaf, så tack vara all tv-sport går det faktiskt framåt:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar