måndag 2 februari 2009

Min diskbänk syns inte...

När jag kom hem idag var diskbänken överfull. Tömde maskinen och fyllde på. Trots det var det fortfarande saker kvar. När vi alla ätit middag var diskbänken överfull igen. Jag borde verkligen ta tag i det ikväll, men jag orkar inte...

Alma somnade straxt efter kl 20. Hon var skittrött helt enkelt. Skönt!

Själv har jag gjort klart en massa skitjobb idag, sånt där som bara är segt och trist. SKönt att ha det avklarat! Imorgon ska jag nog släpa kartonger till arkivet tror jag, om nån vill följa med mig. Tycker det är rätt läskigt att gå ner själv:-o

Sova kanske??

1 kommentar:

  1. Av någon anledning så är diskbänken ett bra ställe att lägga saker på, inte bara sånt som ska vara där, eller i köket. Men något jag upptäckt nu när vi är diskmaskinslösa är att det är mindre disk på bänken nu än när maskinen gjorde jobbet. Konstigt!
    Men du, lite disk på diskbänken har ingen dött av, däremot finns det många som jobbat ihjäl sig.
    Kram

    SvaraRadera