torsdag 19 februari 2009

Jobba

Mitt jobb går verkligen i cykler. I perioder är det ganska så lugnt och i andra perioder är det sjukt mycket att göra. Just nu är vi i andra perioder. Idag har vi planerat och det gick sådär. Stora luckor i planeringen som jag nu måste försöka få ihop så gott det går. Har en vecka på mig, sen ska schemat vara klart... Vi ska spara pengar genom att minimera övertiden. HAHAHA! Ett sånt skämt! Då vore det ju bra om man hade personal så at det åtminstone täckte alla pass i grunden...

Under dagen har det varity gruppdiskussioner, det har diskuterats utrustning, ledarskap och myckt annat. Det är jätteintressant och mycket att ta in så nu är jag trött!

Men Jimmy är som iväg på möte så jag måste rodda hela barnaskaran själv ikväll. Det är så oändligt mycket lättare på två än själv, i synnerhet när två av barnen behöver massa egen vuxentid för att kunna somna och alla blir trötta ungefär samtidigt... Fast tröttast av alla är nog jag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar