måndag 23 februari 2009

Födelsedagspresenter!

Har ju alldeles glömt bort att berätta vad jag fick. Min underbara mamma hade lyckats hitta ett rosa linnetyg och sytt en jättestor duk till mitt matsalsbord. Fantastiskt fin, i exakt den nyansen jag hade tänkt mig! För mig som älskar rosa blev den helt perfekt!


Av brorsan och hans tjej fick jag två assietter ur MINE-serien, behöver bara 10 till så har jag till alla glasen:-)
Av maken fick jag underbart god choklad. Sån där dyr så man bara törs äta en liiiten bit i taget. Jag fick även en skiva av honom men eftersom han inte riktigt har full koll på vad jag gillar kommer jag byta den. Är ingen idé att låtsas gilla den. Efter 12 år tillsammans får man väl ändå vara så ärlig att man kan säga att man vill byta en present hoppas jag.
Min syster hade köpt lite olika vita vin till mig, kul! Jag insåg för kanske 2 år sen att rödvin var en bidragande orsak till mina magsmärtor. Så sen dess har jag inte druckit rödvin utan kämpar på med att lära mig att dricka vitt vin. Nu fick jag tre sorter jag aldrig druckit innan så det var en riktigt trevlig present:-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar