fredag 6 februari 2009

Happy Happy!!

Fick besked om min löneförhöjning idag. Hade inga stora förhoppningar då jag redan tjänar rätt så mycket för att vara på det här stället. Tyckte jag tog i när jag igår sa till Jimmy vad jag hoppades kunna få. Fick nästan tre gånger så mycket!!! Kommer sitta fint på nästa lön när det kommer retroaktivt från oktober, synd bara att det blir såndär hög skatt på det, men ändå:-)

Var nära på att fira med en semla när chefen erbjöd, men tackade nej, får nog köpa en flaska vin och lyxa till det ikväll istället:-)

4 kommentarer:

  1. Det tycker jag absolut att du ska göra!
    /Sarah

    SvaraRadera
  2. Grattis till löneök, klart du skall köpa dig en flaska vin! Ta två!
    Kramar
    C

    SvaraRadera
  3. Grattis!
    Vad kul, pengar är ju aldrig fel och man kan väl aldrig ha för mycket när man har småbarn...
    Hoppas att allt är bra med er!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Grattis! Härligt med lite mer pengar!

    SvaraRadera