söndag 8 februari 2009

Rosa!

Jag gillar rosa! Nu har jag kommit på att jag skulle vilja ha en ljusrosa linneduk, ca 140 x 300 cm till mitt matsalsbord. Jag har en svart som jag nar använt sen i oktober med olika löpare och dekorationer ovanpå, men nu är det vår och jag vill ha en rosa. Jag har flera vita, men att ha en vit linneduk liggandes på matsalsbordet till vardags funkar liksom inte här. Rosa är väl egentligen inte så mycket bättre, men det känns bättre tycker jag... Skulle ge lite värme i ett rum som annars mest är vitt, grått, beige och svart, förutom den olivgröna fondväggen då...

Har letat i massa webbutiker men hittar ingen, nån som vet var jag kan hitta nån?? Har önskat mig en i födelsedagspresent, men det kanske inte ens finns...
Vidare önskar jag mig ett par skålar ur serien MINE. Typ nån av dom här:




Bilderna har jag lånat från Kosta Boda.

2 kommentarer:

  1. Kan du inte köpa en billig duk och färga själv?

    En sån skål som på övre bilden fick vi i bröllopspresent. Den skulle vara svart men såg lila ut så jag bytte till en grön. Jättefin skål!

    SvaraRadera
  2. Tur att smaken är olika :-) Jag gillade inte den lila färgen. Grönt är dessutom min favvo så valet blev inte så svårt :-)

    SvaraRadera