måndag 23 februari 2009

Bokrea

Imorgon börjar bokrean. Eller ja, om 2 timmar och 48 minuter för att vara exakt. Såg att boklådan intill mitt jobb öppnar kl 07. Tänkte om jag skulle ta en sväng dit innan jag börjar jobba, jag älskar att läsa. Men sen tänkte jag, fasen heller! Jag har i flera månaders tid packat ner böcker lite överallt och försökt göra mig av med dom. Böcker är trevliga att läsa, men dom är mindre trevliga att få plats med när man bor i ett lite för litet hus... Dom enda böckerna vi har framme nu är alla miljoners barnböcker. Men barnböcker kan man inte få förmycket av. Dock köper vi böcker genom barnens bokklubbar nästan varje månad så jag känner inget trängande behov av att handla fler just nu. Så i år vägrar jag bokrean helt enkelt!

Däremot brukar Åhléns ha en multimediarea ungefär samtidigt och där kan jag tänka mig att fynda några perdagogiska fina datasoel till mina barn:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar