fredag 21 november 2008

VAB igen!

Nu börjar jag bli trött på allt vad sjukdomar heter! Allt är ju bara så himlans jobbigt när man inte kan göra nåt som man tänkt för att någon alltid är sjuk. Jag skulle ju åka och handla adventsljusstakar och helghandla efter jobbet idag. Gick sådär, Jimmy ringde 8.30 och sa att E var tvungen att åka hem från förskolan. Så jag fick försöka delegera lite arbetsuppgifter och sen åka hem. Första gången på hela terminen tror jag Alma inte ville följa med hem, dom skulle ju ut och åka pulka nu. Men men, så är det. Som grädde på moset så ska Jimmy hålla utbildning imorgon så jag kommer inte iväg imorgon heller antagligen. Å jag bara måste ha två nya ljusstakar till vardagsrummet då dom vi hade förra året gick sönder efter E:s något hårdhänta behandling. *suck*

1 kommentar: