fredag 14 november 2008

En kväll med TV4

Kollade som vanligt på Idol ikväll. Hade tre favoriter innan kvällen, nu är dom bara två:-( Tycker så mycket om Robin E:s röst, den är trygg, säker, stabil och skön att lyssna på. Men tyvärr räckte inte det. Mina andra två favoriter är Kevin och Alice. Så jag hoppas det blir dom två i Globen:-) Trots att jag pysslar en del med musik själv kan jag inte förstå Annas storhet, Johan är väl gullig men borde kliva av och satsa på att köra sin egna grej och Robin B kommer säkert bli en jättebra skivartist men nån idol är han inte direkt. Fast jag blir förvånad varje gång, typ, visst ja, han sjunger ju faktiskt riktigt bra...

Såg även Fredag hela veckan. När Andreas Johnson gjorde Glorious för typ 10 år sen eller vad det kan vara blev jag lite smygkär i honom. Å det sitter liksom i. Fy fasen vad han är grym, sjunger helt underbart och har en otrolig scennärvaro! Har sett honom en gång i Globen på melodifestivalen *lyckorus* Han är nog min Idol. Bara han ger fasen i att sjunga med Carola;-)

Nu ska jag lägga mig och frossa i A Piece of Cake som kom med posten idag. Imorgon bitti ska jag dra med mig alla kiddsen till stan och handla BH. Har köpt ett skitsnyggt linne som är rätt uringat. Mina BH:ar är inte gjorde för så värst mycket uringat, dom går rätt högt upp, stabila och bra. Funkar inte under nya linnet. Vi ska ju dessutom ut och partaja imorgon så jag måste hitta en bra BH i morgon. Eller nåt annat att ha på mig. Varför vara ute i god tid liksom??

1 kommentar:

  1. Är det bättre med knäckemacka än mjukt fullkornsbröd? Har inget knäckebröd hemma för tillfället. Äsch, inte kan jag sluta dricka te heller? :D Det är så trist att järn finns i just de grönsaker som jag har lite svårare för, men man får ju offra sig. ;)

    SvaraRadera