söndag 23 november 2008

Award!

Jag har fått en award av Widenskan! Min allra första:-)


Reglerna:
1. De som mottagit awarden ska lägga upp en bild på den.
2. Länka till den bloggen du fick den ifrån
3. Ge den vidare till sju andra bloggare & länka till deras sidor.
4. Lämna ett meddelande i deras bloggar, så de vet att de fått awarden.

Då ska jag välja ut sju stycken själv då...

Mammigranten. En gammal vän som jag tappade bort och hittade igen, kul att följa hennes vardag som snart housewife i USA:-)

Helene306 för att hon är så pysslig och oerhört trevlig!

Bantarbritta för hon är så inspirerande och är på väg att lyckas med min dröm...

Oh how nice för att hon är så rolig och duktig!

Storastorasyster som tyvärr inte bloggar så ofta längre. Men när hon gör det är det bra och hennes scrapping är grym!

Sen måste jag ju även ge maken en award såklart! En väldigt ny blogg förvisso men han är en jäkel på att skriva!

Sist men inte minst får Helgona en award för sin fina blogg men skön inredning och inte minst är hon en person som vet allt om att vara familjehem!

4 kommentarer:

  1. Åh, jag är hedrad! Tackar! Hur gör jag nu då?

    SvaraRadera
  2. Vill ge dig samma utmärkelse igen, den finns hos mig om du vill hämta :-)

    Kram/Heléne

    SvaraRadera
  3. Tack, men hur lägger jag in bilden på min?

    SvaraRadera