söndag 9 november 2008

Fars Dag

Nu har Jimmy fått frukost på sängen och nya kalsonger. Barnen skrev på paketet själva, Alma och Jakob skrev sina namn, E ritade ett klutt;-)

Alma har feber, blev sjuk igår. Så efter att ha firat pappa och sen ätit två skedar gröt gick hon och la sig igen och somnade bums. Så hon är nog rätt så rejält sjuk, hon vägrar somna på dagarna i vanliga fall... Nu återstår att lösa VAB-frågan imorgon, jag har ett möte på eftermiddagen som jag verkligen borde gå på. Sen är det ju Alma vi pratar om så man kan ju inte lämna henne til t ex min mormor som bor brevid jobbet för det skulle Alma aldrig acceptera.

Jimmy och grabbarna ska åka till Jimmys pappa nu på förmiddagen, jag får stanna hemma med sjuklingen. Gör mig inte så värst mycket, har rätt mycket jag vill pyssla med.

Efter att ha läst "den hemlige kocken" så ska jag t ex göra egna köttbullar idag och frysa in, vill inte äta färdiga köttbullar nåt mer...

1 kommentar:

  1. Förstår dig helt! Köpta är inget goda ju.
    Korsordstidningar är för mig också ett måste ibland, sen är jag medlem på korsord.se och löser massor på nätet.

    Mår bättre nu, men troligen så var det väl kombinationen vin hosta som du sa

    SvaraRadera