torsdag 6 november 2008

Bloggflytt!

Japp, nu har jag bestämt mig, jag tar mitt pick och pack och flyttar över hit istället. Vet inte ritkigt varför, men det känns lite enklare och fräschare tycker jag. Som tur är så kunde jag även här ha en rosa blogg;-)

Så jag hoppas att mina gamla läsare följer med mig och att kanske några nya hittar hit också:-) Själv sa jag väl försöka lära mig alla finesser och så å det kan säkert ta lite tid. På mitt jobb tycker dom att jag är skitbra på datorer men det betyder liksom inte så mycket i sällskapet.... Sånt här finlir är inte min starka sida men det blir säkert bra ändå!

Så Välkomna Hit!!

4 kommentarer:

  1. Jag har också varit lite sugen på att flytta till denna sida, hur gjorde du?
    Vad gör Jimmy i usa?
    Det är riktigt tufft att inte ha Daniel här hemma alla kvällar, men det är ju en kort period som tur är.

    SvaraRadera
  2. Så fint du har det! Jag följer med !

    SvaraRadera
  3. Helgona: Kan du fixa så jag får läsa din blogg också, kommer fortfarande inte in:-(

    SvaraRadera