tisdag 18 november 2008

Kiruna!

Jag fick en kallelse till utbildning idag. I Kiruna! Jag bor typ jättelångt från Kiruna! Närmare bestämt 153 mil, om man åker bil. Aslångt bort mao... Men men, det är så sällan man får åka på utbildning så det ska bli kul ändå. Jag har aldrig varit norr o Skellefteå så det blir ju en upplevelse. Att dessutom få åka i december när det är som allra allra mörkast... Sen att det nog kommer handla om att flyga, vilket jag bara gjort två gånger, känns lite läskigt. Men det löser sig säkert... Jösses....

2 kommentarer:

  1. Åh vad spännande att få åka ända dit, vad är det för utbildning du skall gå?
    *nyfiken i en strut*

    SvaraRadera
  2. Som medfinansiär vill jag gratulera och önska trevlig resa, hoppas du får ett bra utbyte av utbildningen. Som make kan jag bara beklaga avståndet och börja se mig om efter barnvakter....puss.

    SvaraRadera