söndag 23 november 2008

Det var den helgen det...

Det här har varit en ganska så lugn helg utan några utsvävningar egentligen.

Lördagen gick åt till shopping mest. Fast jag hittade typ inget av det jag ville ha så så mycket shoppat blev det ändå inte. Några doftljus, en ljusslinga till altanen och några bilar till E:s paketkalender. Jo, en mössa till E också eftersom han inte hade någon vintermössa och vintern visst anlänt... På eftermiddagen städade vi huset och på kvällen kom lillasyster (som alldeles precis börjat blogga) med sambo på middag och lite spel. Eftersom vår tv inte kommer kunna ta emot svts kanaler eller tv4:as kanaler förrän den 19/12 så kunde vi varken kolla på stjärnor på is eller dansbandskampen. *morr*

Idag har vi veckohandlat (Jimmy & Jakob iaf) och på eftermiddagen hade jag Green House-visning här. Blev en del shoppat, får väl se hur det känns när man får det på sig sen.... Mina och Almas muffins/cupcakes (3 olika sorter) verkade uppskattade iaf:-) Gjorde även en saffransbutterkaka på förmiddagen så årets första lussebulle är härmed uppäten:-) Ruskigt gott!!!

Ungarna fick tomtegröt till kvällsmat medan jag och Jimmy åt en underbar grekisk sallad med vitlöksbröd och ett glas vitt. Mums!! Enda bekymret som kvarstår är att E inte verkar må bra. Han har jättesvårt att somna, sover en stund och skriker sen. Känns som att det skulle kunna vara öroninflammation men han har ingen feber och har inte haft det heller. Så vi får se hur morgondagen artar sig... Mormor är ledig iaf så det finns hopp om att få jobba....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar