lördag 10 januari 2009

Visst ja...

Skulle ju skicka vidare utmärkelsen också...

Börjar med Mammigranten. Hon har varit mer eller mindre själv hela hösten med två små barn. Om tre veckor flyttar hela familjen till USA. Det är sjukt imponerande!

Sen vill jag ge en till Åh, vad najs så att hon ska orka blogga mera för jag tycker om att läsa det hon skriver!

Sen så vill jag ge en till Sara för att hon skriver så väl och så tänkvärt.

Sen så bara måste Helene få en, även om man blir galen av att läsa hennes blogg. Hon är pyssligheten personifierad...

Nu är det upp till er att skicka den vidare! Skicka till sju stycken, själv orkade jag bara med fyra just nu men då kan jag ju ta tre stycken en annan dag:-)

2 kommentarer:

  1. Tack kära du för utmärkelsen :-)
    Ha det alldeles underbart i fjällen förresten!

    Och tack för rösten! :-)

    SvaraRadera
  2. Hej! Du får en utmärkelse av mig för du skriver så bra, något tänkvärt, något genomtänk, något roligt och något alldeles knassigt.

    Gillar det jag läser!

    Kram Malin

    SvaraRadera