torsdag 15 januari 2009

Hemma!

Nu har vi tagit oss hela vägen hem! Tog en bra stund, men så har vi stannat ett par gånger också så att barnen fått röra sig lite för att inte alldeles tappa humöret.

Sista sex milen hade vi tävling mellan Jakob och Alma. Jag och Jimmy hjälptes åt att nynna melodier ur barnprogram och barnfilmer så skulle barnen gissa, den som kom på det först fick poäng. Jakob vann tillslut med 12-8. Kan säga att det är stora siffror, vi hade rätt stora problem på slutet att komma på signaturer och låtar. Dessutom sjöng vi några som dom inte kunde så vi sjöng säkert bortåt 30 olika melodier. Men kul hade vi:-)

Jag är skapligt trött efter dagen och imorgon är det jobb som gäller igen så det är väl bäst att krypa ner i min egna säng och njuta av min egna kudde:-)

1 kommentar:

  1. Åh sicken bra lek.
    den snor jag till nästa Norrlandsresa!
    Tack för tipset.
    Kram
    Christine

    SvaraRadera