torsdag 8 januari 2009

Musik...

Jag är lite sådär halvmusikalisk. Sjunger lite till husbehov och spelar lite piano och lite gitarr. (Just nu är gitarren dock nästan död då E vält den i golvet så att två stämskruvar farit sin kos.) Igår fick jag hem en bok med noter, Hits 2008. Piiiiiiiinsamt säger jag bara! Jag kunde inte hälften av låtarna, vissa hade jag kanske hört nån gång, en del visste jag inte ens att det fanns en artist som hette så och några var verkligen helt okända för mig. Hur gick det till??? Ttrodde i min enfald att jag hade lite koll liksom... Dom i boken jag kände igen var dom från melodifestivalen, det var nån EMD, det var Takidas Curley Sue, ett par från Coldplay och sen var det väl typ stopp... Jag skäms.... Eller så får jag bara inse att jag eventuellt inte är 17 längre och kunde hålla koll på allt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar