söndag 25 januari 2009

Lösenord

Jag blir galen!! Skulle beställa två par skor till mina barn i födelsedagspresent från en postorderfirma. Beställer inte ofta därifrån. Men tydligen så har jag ett användarkonto där men jag är inte människa att komma på vad jag har för användarnamn och lösen. Brukar försöka ha samma på det mesta, men inte här tydligen. Letade rätt på katalogen men där stod inget kundnummer så jag kan inte få ut mina uppgifter heller. Försökte handla utan att logga in utan bara fylla i mina uppgifter. Får felmeddelande, finns redan en användare med ditt personnummer. Ja, men för fasen, skicka mig mitt lösen då! Men det går inte, för jag har inget kundnummer. Eller jo, klart jag har, men var?? Brukar ju stå längst bak på katalogen, men inte här. *sur* Så nu blir det inga skor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar