fredag 23 januari 2009

Trött som fasen!

Hoppas verkligen inte att jag håller på att bli sjuk, jag som har så många planer för helgen. Men idag är jag vansinnigt trött och orkeslös. Vet inte vad som hänt med mig riktigt. Åkte hem tidigare från jobbet t o m.

Dock löste jag ett tekniskt problem i bilen. Vår stereo hade lagt av och krävde nån slgs kod för att börja om. Är väl en månad sen den la av nu och ingen har orkat ta tag i det där. Läste i handboken i morse men hittade inget. Så när jag kom hem tänkte jag att jag fasen måste lösa det hela. Hittar en liten användarmanual på svenska. När jag öppnar den trillar det ut en liten handskriven lapp med ordet "Radiokod" på följt av fyra siffror. Hurra! Sen stod det hur man skulle göra. Använd fjärrkontrollen si och så. Vilken fjärrkontroll??? Det finns ingen... Men man får ju inte ge sig bara sådär utan jag tryckte lite på knapparna som fanns på själva radion och efter en liten stund kom Annika Lantz röst ut ur högtalarna. Hon är ingen favorit, men just idag kändes det väldigt trevligt att höra hennes stämma:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar