måndag 5 januari 2009

Dom är så arga...

Våra två stora barn är på väg in i/befinner sig i lite krisåldrar. Jakob slits väldigt mycket mellan att vara stor och bestämma själv, kunna själv mot att vara liten. Han blir jättearg för småsaker, uttrycker sig hårt och argt. Jakob var jättearg när han inte fick spela wii efter att ha slagit E i huvudet med handkontrollen. Känns ändå som en situation som man inte kan släppa förbi, en strid man måste ta. Annars försöker iaf jag välja mina strider, orkar inte bråka om riktigt allt...

Alma är ändå på väg uppåt urt sin kris tror jag, men fortfarande kan hon bli hur arg som helst. Ikväll vrålade hon en massa, mest beroende på att hon var så sjukt trött.

Nu sover dock alla sötnosar hur gott som helst och då är dom verkligen otroligt gulliga:)

1 kommentar:

  1. Hur gamla är underverken så jag vet när jag kan förvänta mig detta :-)
    / C

    SvaraRadera