fredag 5 december 2008

Varför väntade jag 31 år??

Det här med lösögonfransar och lösnaglar är verkligen en underbar grej!!! Varför väntade jag tills jag var 31 innan jag provade det?? Känns otroligt lyxigt med snygga långa ögonfransar, dessutom ser det ju inte ens konstgjort ut. Trodde man skulle se helt översminkad ut men det gör man ju inte! Älskar att få lyxa till det lite ibland:-)

Nu ska jag straxt gå till bussen och åka till jobbet. Var tydligen massa barn sjuka på Jakobs förskola idag men jag hoppas att vi slipper...

2 kommentarer:

  1. Ja hoppas verkligen!
    Hoppas ni får hålla er friska nu då, ni har väl haft årets dos nu

    SvaraRadera
  2. Ja, ibland kan man undra varför man väntar länge? Man lär så länge man lever sägs det ju ;-)

    Tror ändå lite vår väggfärg i hallen kan kopplas till min ilska för när jag börjar tänka efter så är det bara i hallen jag kan bli fly förbannad och gapa och skrika som besatt. Likadant kan ilskan koka när jag kommer innanför dörren. På sätt och vis ger den energi när man kommer hem och den är varm och välkomnande, men jag har även i ärlighetens namn tröttnat på det röda. Vill ha turkost i köket men det får vara tills vi gör om, får prova i hallen först :-)

    SvaraRadera