onsdag 3 december 2008

Mys!

Åh vad jag älskar den här tiden på året! Synd att snön från i natt bara låg kvar ett par timmar bara, utegranen var så fin i morse med snö på grenarna:-)

Så här fin var min adventsljusstake i lördags. Efter att E nu gått lös på mossan 3-4 gånger är den inte alls lika fin:-(


Det här fönstret tänkte jag komplettera med små lökväxter i udda kaffekoppar. Julgranen kommer nog stå vid sidan av också. Prickarna i bakgrunden är vår ljusslinga ute på altanen. Jag borde även stryka gardinerna som ska upp men det känns som ett evighetsprojekt so jag än så länge inte orkat ge mig på...




3 kommentarer:

  1. Som arbetslös så hinner man massor ;)
    Nej allvarligt, jag söker jobb, men ingen vill anställa mig för typ 2-3 veckor bara
    Sen är jag ruskigt effektiv när jag väl får tummen ur

    SvaraRadera
  2. Åh, vad mysigt och fint... Ska försöka hinna med att ta bilder och visa mitt julpynt hemma // Sol

    SvaraRadera