tisdag 2 december 2008

Bloggabstinens!!

Nu sitter jag äntligen här igen!! Barnen sover väl kanske inte, men dom ligger i sina sängar iaf. Bara det är en bedrift just ikväll kändes det som, vet inte vad dom ätit för dom var alldeles uppstissade. Men nu har jag sjungit vackra julsånger för dom med min vackraste röst så dom borde somna. Älskar när man får sitta och sjunga i deras rum för då får man sjunga i vilken tonart man vill (alltså en låååg sådan eftersom jag är bäst på det) och ingen kan klaga på hur det låter.

När man väl börjat blogga (eller ja, kom på för ett par dar sen att jag faktiskt bloggat i över ett år nu) så tycker jag man ser saker lite överallt hela dagarna man skulle vilja skriva om. Sen kommer man liksom inte ihåg allt när man äntligen har tid...

2 kommentarer:

  1. Hmm... Var inne och läste hos Jimmy. Jag är på den omtalade skolan och praktiserar så jag får ju höra en del av snacket. Fick se några mail från privatpersoner och jäklar vad taskiga okända människor kan vara! Vart är vi på väg?

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Äh... Du är inte hemsk, det är mer jag som velat ha datorn ifred ;-)

    SvaraRadera