fredag 12 december 2008

Fredag!!

Kändes som att det blev en väldigt kort arbetsvecka den här veckan. Eller i vart fall väldigt lite tid på själva arbetsplatsen.... Var jättegulligt Lucia-tåg som kom på morgonen och gott fika. Mycket trevligt folk som jobbat idag dessutom. Orkade faktiskt inte sitta med de lite äldre (och gnälligare och surare) kvinnorna idag utan fikade faktiskt med lite yngre folk i en annan yrkeskategori. Ibland behöver man få prata om annat än barnbarn och gnälla över hur folk i den andra yrkeskategorin missköter sig... Jag vet att jag blir sedd lite som en quisling när jag gör så, men jag tar det. Jag tänker inte bli nån jag inte är bara för att passa in balnd dem. Pratade dessutom med en otroligt trevlig tjej på telefon idag i en annan del av myndigheten och hon upplevde precis samma sak fast på sin enhet.

Ikväll ska jag och barnen åka till min pappa och äta tacos och sen kolla på idol-finalen. Jimmy är på spa och vår tv får fortfarande inte in tv4. Men jag tycker att jag löst det hela på ett strålande sätt;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar