tisdag 16 december 2008

Seg och...jag vet inte...

Känner mig bara helt matt på nåt sätt. Varit så hela dagen. Kan tänka ut saker jag vill göra men sen känner jag bara hur orken rinner av mig. Vet inte vad det är för fel... Nu sitter jag här och håller ett vakande öga på dom lekande barnen. Jag borde plocka av diskbänken och laga mat. Men jag bara orkar inte... Hoppas på att det råkar finnas några matlådor i frysen kanske, hela mitt väsen bara vägrar göra köttfärssås...

Ibland blir jag bara så uppgiven på nåt sätt. Vill, men orkar inte. Fick ett jättefint, ihop-pysslat julkort idag. Blir såklart glad, men samtidigt så bara suckar min kropp och vill också ha ork att göra sånna kort. Men jag skickar färdigframkallade med tryckt text på så jag bara behöver skriva adresser. Det är liksom det jag klarar. Jimmy är borta ikväll. Det går oftast jättebra när han är iväg, det rör mig inte så mycket. Men just i eftermiddag känns allting jättejobbigt...

1 kommentar:

  1. Lät inge vidare alls...du kanske är på väg att bli sjuk? Fast ibland kan man känna sig sådär. Jag är oftast trött dagarna i ända, spelar ingen roll om jag sover 8 eller 10 timmar och har ofta många planer som bara går i stöpet för att orken bara rinner av en.
    Däremot älskar jag julen och gör nästan någonting roligt varje dag kokar kola lr så, man måste hitta dte som ger en kraft.

    Ta det lungt och gör saker i din egen takt även om det ligger dammtussar på golvet så kommer det en stund när energin inte rinner bort och du gör det som behövs.

    Ha en bra kväll :-)

    SvaraRadera