fredag 5 december 2008

Julfest

Var på världens roligaste julfest igår! Shit vad kul vi hade! Var lite orolig innan för jag har liksom ingen direkt "kompis" på jobbet eftersom jag är ensam i min funktion. Jag hamnar lite mitt emellan poliserna och dom civila. Men det gick hur bra som helst! Vi var ca 120 pers, god julmat och grym trubadur. Det var både pardans och allmänt stuffande. Trubaduren körde bl a Highway to Hell men tyvärr fanns det ingen mikrofon över, annars hade jag självklart hjälpt honom, är ju grymt bra på den låten;-)
Jag har en sån funktion på jobbet så alla vet vem jag är man jag har inte stenkoll på vilka alla är till utseendet. Så ibland när jag blev uppbjuden så fick jag först fråga vad dom hette. Fast när dom väl sa det visste jag precis vilka dom var.

Var hemma runt 01 inatt och har sovit några timmar. Tar bussen till jobbet idag eftersom jag lämnade bilen där igår. Dessutom är jag nog inte en klockren förare nu på morgonkvisten...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar