lördag 24 oktober 2009

Stjärna

Idag ska jag och maken beställa vårt kök. Spännande...

Jimmy är redan i stan och jag ska lämna barnen hos farmor om en timma. Eventuellt hinner jag få lite egentid i stan innan Jimmy är klar med sitt möte. Då ska jag bla åka till Rusta och kolla om dom har en sån här stjärna där!

Funderar på att vara så djärv att jag sätter den i mitt fönster på jobbet. Dock så jobbar jag på ett statligt verk och det kan vara lite petiget med att alla ska ha likadana. Men min från förra året gick sönder och det lär ju inte finnas likadana att få tag på iaf. Jag gillar att provocera lite med rosa på jobbet för just rosa är liksom så långt från mitt jobb man kan komma på nåt sätt...

Om jag fegar ur får den bo på kontoret härhemma, om den nu ens går att få tag på...

Men jag ska väl börja med att få på barn och mig själv kläder kanske...

1 kommentar:

  1. Klart att du ska sätta upp den på jobbet! All makt till rosa! ;-)

    SvaraRadera