lördag 17 oktober 2009

Lite shopping:)

Jag och Alma skulle till stan idag och handla inflyttningspresent till min syster och svåger som flyttat till nytt hus. Ringde mamma på förmiddagen för att kolla om vi skulle handla ihop. Hon var också på väg till stan så vi slog följe helt enkelt. Hittade en jättefin glasburk på Mollys Hus som jag ska ha kakor i på en hylla i köket. Eller på bänken i det nya köket:) Sen hittade Alma en jättefin rosa/röd matta från Rice på Forma Rum som också fick följa med hem. Passar perfekt i hennes lilla sovalkov! Vi lyckades även hitta en present men jag vågar inte skriva vad det är ifall lilla söta syster råkar kika förbi min blogg... Sen följde det även med massa strumpor, två par strumpbyxor och en klänning till Alma med hem. Det är svårt att låta bli att handla ibland...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar