torsdag 15 oktober 2009

Långkalsong på

Ja, det är vad som gäller för mina barn just nu. Jakob som mest har tajta jeans tycker inte det är särskilt bekvämt med långkallingar men än så länge är det ju vi som bestämmer så då får han ha det. Måste säga att jag älskar Polarn och Pyrets fleece och skaljacka, den här årstiden är dom helt suveräna. - 2 grader och kraftiga vindar var vad vi möttes av i morse. Kallt som fasen fast ändå lite mysigt... Å med långkalsong och rejäla ytterkläder är det inget som bekommer mina barn:) 
Själv lever jag på fettet och klarar mig på vanliga jeans och höstkavaj ett tag till;-)

När jag satt på kontoret igår såg jag en rörelse i fönstret i ena ögonvrån. Vände på huvudet och såg hur hela luften var full med fallande löv. Som att alla träd samtidigt bestämde sig för att släppa alla löv. Så vackert!! Vadade fram i lövhav till bilen på eftermiddagen!

1 kommentar:

  1. Härligt med höst..iaf den sista biten i ditt inlägg... med höstlöven :-)

    SvaraRadera