söndag 25 oktober 2009

Kök!

Nu är köket beställt, kommer om 4 veckor. Så då har vi precis en månad på oss till jul... Innan dess ska vi dock måla taket, måla bröstpanelen och tapetsera. Helst även måla fönsterfodret och valvet. Så vi har nog en del att göra. Tänkte börja idag med att tömma överskåpen faktiskt.

På tisdag åker jag och Jakob till Jenny o Erik m fl i Finland. Måste kolla upp lite på nätet tänkte jag om vartifrån på Arlanda vi ska åka så vi hoppar av tåget på rätt ställe... Men vi är ju borta till fredag så den här veckan blir det väl inte så mycket gjort på köket är jag rädd. Sen är Jimmy borta nästan en vecka i november också så tiden rinner på snabbt! Måste visst handla julklappar också...

Hittade stjärnan igår, fanns massor kvar:) Blev även sugen på en rosa överkitschig gran att ha i barnens lekrum, men hejdade mig, tror inte maken hade uppskattat tilltaget;-)

1 kommentar:

  1. Åh en sån stjärna vill jag med ha!
    Vad roligt med köket..
    Spännande.. Du måste lägga ut före o efterbilder.
    Kramar C

    SvaraRadera