onsdag 4 mars 2009

Tillbaka på banan!

Efter ganska så mycket diskussioner, blommor och lunch så är jag nog kanske tillbaka på banan igen. Jimmy har lovat att sanera i kalendern och jag har lovat att bli bättre på att ta för mig egentid.
Ni som läst mig blogg länge vet att detta inte är första gången vi hamnar i det här läget och min önskan är ju att vi inte skulle behöva hamna här igen. Att jag eller Jimmy kan känna igen signalerna innan jag står och gråter i matlagningen eller blir arg på barnen när jag inte alls behöver.

Nu ska jag bara försöka gaska upp mig och få till ett bra umgänge på lördag!

3 kommentarer:

  1. Ett inställt möte om dagen räddar magen... Jag sanerar för fullt och vet innerst inne att det är lika mycket för min egen skull som för din/vår skull.

    Puss på dig,- Älsklingen

    SvaraRadera
  2. Så skönt! Hoppas det håller i sig ett tag nu!
    Kram

    SvaraRadera