onsdag 18 mars 2009

Feel-Good

Jag mår så bra just nu:-) Jag har tränat idag. Jag har jobbat av en massa tråk på jobbet. Mina barn är otroligt härliga, Jakob sprider värme och snälla ord omkring sig, Alma funderar otroligt mycket (mamma, när jag kom ut ur din mage, då var jag ju kladdig. Det var för du hade ätit så mycket mat), E lär sig mer och mer ord för varje dag och lär sig att kommunicera på fler sätt än att slåss och bitas.

Solen har lyst över oss i några dagar, nästan all snö är borta. Snödropparna blommar i rabatten, mina frön gror...


Jag har en underbar man och härliga vänner.


Så idag tänker jag inte gnälla det allra minsta:-)

2 kommentarer:

  1. Kram :-D Visst är det härligt att känna så :-)

    SvaraRadera
  2. Vadd glad jag blev av att läsa det här då! Tack =)

    SvaraRadera