tisdag 31 mars 2009

Må-bra dag:)

Kul dag på jobbet med trevliga människor omkring mig, inga sura miner eller gnäll!

Massor av sol!

Fått veta en jättekul hemlis som gör mig jätteglad!

Varit iväg på tu man hand med Jakob, vi åkte till Kvantum;-) Men vi hade schlagerorgie i bilen och pratade om både stort och smått, mysigt!

Jag har haft en bra hår-dag och det händer fasen inte ofta, en kommenterade att det var snyggt uppsatt (hästsvans??) och flera undrade om jag blekt håret och sa att det var snyggt. Fast det är väl 3 veckor sen jag tonade håret sist;-)

På det hela taget, en riktigt bra dag helt enkelt, önskar att alla fick ha det emellanåt!

2 kommentarer:

  1. Kram till dig som sprider solskenet vidare till oss som läser :-)

    SvaraRadera
  2. Jag håller med ovansående, tack för att du sprider solsken till oss :)
    //Sol

    SvaraRadera