söndag 15 mars 2009

Mässa

I morse åkte jag, mamma, min syster och min sävgerska på en mässa, "Gör ditt boende bättrre". Är ingen jättestor mässa så man går igenom den på ett par timmar. Men ändå lite trevligt att inspireras lite:-) Jag köpte en sån där "visp" som man masserar huvudet med. Den är helt fantastiskt skön. Tänkte jag skulle kunna använda den på E så att han kunde lugna ner sig lite men han fnittrar helt hysteriskt när jag försöker ta den på hans huvud. Men vi får väl träna lite.

Sen köpte jag även 5 PLAZA inredningstidningar från 2008 för 50 kr. Så nu har jag lite att ta mig igenom:-)

På mässan fanns både Simon & Thomas (som vi faktiskt såg på jättenära håll även om mamma inte alls vågade låta oss ta ett kort på henne med dom) och så Matte och Willy från Bygglov. Matte var snygg, men lite för brun faktiskt. Willy lät precis som på TV och såg precis olikadan ut också. En liten farbror helt enkelt.

Efter mässan blev det en tripp till plantagen och sen lunch på underbara Pallas Athena.

Att sen komma hem till ett nystädat hem kändes inte alls tråkigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar