fredag 8 maj 2009

Fredag!

Ja, nu är det äntligen fredag igen. Underbart!!! Har slitit som ett as den här veckan på jobbet. Idag hann jag inte ens äta lunch, dock fick jag ett äpple av en trevlig konstapel så jag klarade mig på kaffe. Verkligen inte optimalt. Men men, det är ju tur att det inte är såhär varje vecka! Har iaf så himla bra arbetskamrater och skön stämning på jobbet så det går liksom an ändå:)

Helgen är helt blank, inte en plan så långt ögat kan nå. Jag skulle vilja åka på en loppis imorgon men vet inte om nån annan är så tänd på idén i familjen... Sen måste jag tvätta, det finns ingen familj som kan göra av med så mycket kläder på en vecka som vi! Helt sjukt!!

Jimmy har pratat med en städfirma idag, ev kanske vi kommer köpa lite städning till hösten. Skulle vara underbart!! Att jobba heltid med tre barn gör ju att hemmet kanske inte alltid prioriteras. Samtidigt älskar vi att jobba båda två och ingen av oss vill egentligen jobba mindre.... Så att få hjälp med lite vardagselände kanske inte vore så dumt:)

Nu känner jag att inte ens BRad Pitt på TV kan få mig att hålla ögonen öppna så jag borde nog bege mig mot sängen...

2 kommentarer:

  1. Vi har städerska en gâng per vecka = underbart!
    Är nog det jag kommer sakna mest när jag flyttar hem i juni. Men finns det till ett bra pris är det värt varje krona, jag lovar! Och det finns ju roligare saker att göra än att städa, baka tex.:)

    SvaraRadera
  2. Jag vill ha ditt jobb - vara nära en polisstation.. Skulle vara en bra merit. Byte kanske? :-P ;-)

    SvaraRadera