söndag 6 september 2009

Söndag morgon

Då var det äntligen söndag. En förhoppningsvis lugn dag. Jag kan nog inte minnas den lediga dag jag familjen var hemma en hel dag utan nåt planerat. Eller jo, visst, förra söndagen var jag hemma med barnen, men eftersom vi varit på 30-årsfest kvällen innan och inte somnat förrän runt 03 så var jag rätt seg...

Igår åkte vi 22 mil söderut för att gå på barndop för E:s lillebror. Det var en spännande upplevelse, ganska så långt från den miljö och typ av människor vi brukar umgås med. Men det gick bra, det enda var väl att vi var sjukt trötta när vi kom hem...

Idag ska jag försöka komma ifatt med all tvätt som blivit väldigt lidande under de senaste veckorna när livet varit fullt av annat. Jag ska tvätta och vika!

Men först måste jag nog få fram lite frukost till la familia. Maken ligger med ont i halsen och feber, får se om det är nån vanlig liten sjuka eller om det är (A) H1N1...

2 kommentarer: