tisdag 15 september 2009

Kök

Vi måste byta kök. Vårt nuvarande håller på att falla i delar...

Igår somnade jag i soffan mellan 2030-2200 medan Jimmy tydligen redde i kommunpolitiken. Sen väckte han mig och påminde mig om att vi hade tänkt rita vårt nya kök i Ikeas homeplanner. Så 22.15 satte vi igång att mäta och rita. Kan nog bli riktigt fint. Gick och la oss vid midnatt. Vid det laget var jag helt uppe i varv och funderade på vilka luckor vi ska ha, släta med spegel eller med spånt. Måste åka till ikea och titta på dom ordentligt innan vi bestämmer oss... 00.45 var jag upp och bläddrade i katalogen och kollade på luckor. Sista gången jag kollade på klockan var hon 01.35. Jag är inte direkt superpigg idag om man säger så.

1 kommentar:

  1. Åh, vad trevligt med nytt kök! Vad funderar ni på för luckor??

    Vi har också funderingar att dra igång köksbyte nu om några månader men jag drar mig för planeringen. Vårt kök har 2 öppningar och 2 fönster och inte så mycket väggar. Dessutom ska vi riva lite väggar för att öppna upp ... Jaja, det kan nog bli bra det här.

    Kram!

    SvaraRadera