söndag 7 juni 2009

Sommar!

Det är lite kallt ute nuförtiden. Men det är ändå ganska så soligt ändå så det ser ju ut som sommar iaf:-)


En liten jämförelse, knappt 4 månader mellan bilderna


Bonden har varit här och slagit hö idag. Eller ja, hö är det ju inte, ensilage heter det väl tror jag... Jag tycker våren gått sjukt snabbt, vet inte vart tiden blivit av! Alldeles nyss var det vinter ju! Tyvärr är det hysteriskt långt kvar till min semester, fredag 17/7 är min sista arbetsdag innan jag får mina lyxiga 3 veckors semester... Dock trivs jag ganska så bra med att jobba på sommaren, det är fortfarande dag kvar när man kommer hem, man har mer ork för att orka både jobb och familj men självklart skulle jag kunna tänka mig att vara ledig hela sommaren också;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar