måndag 29 juni 2009

En ledig måndag!

Det händer inte ofta, men idag är jag faktiskt ledig, fast det är måndag. Jag har inte semester, jag har "speciallista". Den innebär visserligen att jag ska jobba sjukt många timmar mellan söndag-fredag, men just idag bekommer det mig inte, idag är jag ledig!

Alma och jag har hunnit med en liten shoppingtur och fika på stan. Nu ska vi straxt åka till vc med Almas prickar och se om det finns någon att göra åt dom. Det gör det troligen inte, men vi kan ju försöka iaf.

Sen blir det nog lite bad och grillat till kvällen skulle jag tro, vår altan är underbar på morgonen och på kvällen. Mitt på dagen är den oanvändbar...

Sprang över en underbar klänning på rea idag som jag var tvungen att köpa. Under dom här två veckorna måste jag ha "vårdad" klädsel på jobbet så då kan väl en klänning vara på sin plats kanske. Tror inte det är ok med linne och shorts, som jag mycket väl kan ha i mitt ordinarie jobb. Vi försökte få ha civil uniform så att vi hade varit enhetliga och snygga men se det gick inte:-(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar