torsdag 23 april 2009

Snart hemma:)

Eller ja, det är ett par timmar kvar tills vi landar i Jönköping och sen har jag nån timma kvar iaf innan jag är hemma. Men ändå, vi börjar närma oss!

Dagen har varit jättebra, har lärt mig massor av nytt och hur man kan använda våra program på bättre sätt. Nu ska jag bara övertyga en hel myndighet om att det är bra;-)

Stannade på PoP och köpte varsin My T-tröja till barnen. Tycker dom är så himla fina:) Lovade ungarna att dom skulle få varsin present när jag kom hem och eftersom dalahästar kostar mer än en tröja från PoP så tyckte jag att en tröja var ett bättre köp.

Åker första klass på tåget just nu, grymt sköna säten! Dessutom fick man kaffe i bistron gratis.

Imorgon blir det jobb hela dagen och sen på kvällen ska jag ut med Sara på nån pub och fyllesnacka lite. Behövs ibland!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar