torsdag 5 november 2009

Redan torsdag!

Den här veckan har verkligen susat på i 180 knyck!! Haft massor att ta igen på jobbet och fortfarande ligger det massor av elände kvar. Får se hur mycket jag hinner imorgon, risken är att resten blir liggande ett tag till för nu drar en ny planeringsomgång igång och det kräver mycket tid av mig. Fast det är så himla kul så det gör inget:)

Här kom första snön igår. Härligt, det blir så ljust! Fast den lär väl vara borta imorgon... Dock letade jag som en tok efter vinterkläderna här igår kväll. Hittade Jakobs jacka, termobyxor+jacka till Alma och E:s overall. Jakobs termobyxor var dock helt borta. Sprillans nya från Polarn, inköpta i april. Jag letade och letade och letade och var till sist nära på att lipa. Då såg jag min vinterjacka nedpackad i en kasse. Lyfte på den och vips så stack det fram hängslen som det stod "Po.P" på. Härligt!! Så alla barn har kunnat vara ute på förskolan idag och testa första snön:)

Biggan och jag tog en välbehövlig paus från kontorsstolarna idag och gick ner i gymmet. Körde 15 minuter crosstrainer och 30 min pilatesboll. Pilatesboll är sjukt roligt så förutom alla muskler vi tränar genom att träna så får sig skrattmusklerna en rejäl omgång. Är lite nervös för hur jag ska kunna röra mig imorgon. Å ännu mer nervös för hur jag ska klara av en dag på Kosta Outlet med mamma på lördag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar