torsdag 20 augusti 2009

Ont i ryggen

Har knappt sovit inatt, har haft så ont i ryggen!! Stannade hemma från jobbet och ringde vårdcentralen. Fick komma redan kl 10. Han tryckte (så det gjorde sjukt ont), böjde och vred och jag fick lämna lite prover. Men det var inget värre fel än ryggskott tydligen. Men jag fick lite diklofenak att äta 3 ggr/dag ihop med alvedon. Så när jag komo hem tog jag tabletterna, drack lite kaffe och somnade... Jag hade ändå vissa planer på att åka till jobbet men när jag vaknade kl 14 kändes det inte riktigt som att det var nån idé...

2 kommentarer:

  1. Aj aj, krya på dig nu ordentligt!

    SvaraRadera
  2. stackare, lider med dig. har nga morfintabletter här sen min senaste sjukskrivning; ska jag skicka över dem...? ;) ta det lugnt, varma bad, inte sitta och rör på dig. de enda tips jag kan ge.
    krya på dig!
    kram Anna

    SvaraRadera