onsdag 12 maj 2010

Nu får det räcka!

Jag är sjukt trött på mitt jobb just nu! Jag verkar vara lösningen på ungefär allas problem. Jag ska försvara alla beslut som någonsin fattats och jag ska bara acceptera alla förändringar och lösa de problem som följer. Jag blir vansinnig. Å när jag blir arg och trött så gråter jag. Så vid lunch satt jag och lipade i omklädningsrummet. Å när det kört till sig ännu mer precis innan jag gick hem så stod jag i trapphuset och grät. Stackars teknikern som hittade mig där, han såg väldigt skeptisk ut när jag försökte intyga att allt var okej. Sen satt jag i bilen och lipade 10 minuter innan jag åte hem. Jag är så trött och less och arg. På mitt jobb som jag vanligtvis stortrivs med. Varför är personalpolicyn att helst ha ihjäl sina medarbetare??? Å varför säger min fack-ordförande att det är smällar vi får ta?

Nu försöker jag överleva en stund, snart kommer min lillasyster och sällskapar lite med mig. Jag ska äta pizza när barnen somnat. Så det så!

1 kommentar:

  1. Men nä ... usch och fy att det ska vara så! Stor BAMSEKRAM till dig!!

    SvaraRadera