onsdag 7 april 2010

Sysselsättninggstips?

Det är lite skönt att vara barnfri såhär i veckan. Jag kan jobba länge, sova när jag vill och äta när jag vill. Men jag saknar barnen som fan!!! Orkar inte ringa till dom heller, för då saknar jag dom ännu mer. Pratade med Jimmy häromdagen och hörde Alma i bakgrunden. Hu.... Men men, bara tre dagar till som jag inte får träffa dom, sen är dom här!

Jag promenerar, tränar eller joggar nästan varje dag. Men jag måste ha mer saker att hitta på, nån som har några tips? Hur får jag kvällarna att gå? Förutom att sitta vid datorn eller kolla på tv då...

6 kommentarer:

  1. Sötis, men jag kan ju inte bo hos dig hela tiden ju;)

    SvaraRadera
  2. virka, läsa om gamla favoritböcker från när man var tonåring, börja skriva på Den Stora Romanen, lära dig göra en riktig chili, plantera om blommor, börja kolla tv-serier på DVD (typ M.A.S.H. eller ngn annan serie som hållt på ett tag. Rekommenderar Supernatural om du gillar lite övernaturligt!), gå distanskurs. typ. :)

    SvaraRadera
  3. SJÄLV GÖRA ---- SJÄLV HA ELLER HUR ...

    SvaraRadera
  4. ...börja spela golf, då försvinner all annan fritid i ett nafs...

    :-)

    /P-A

    SvaraRadera
  5. Du kan pyssla med bröllopet som är i sommar. Då går tiden riktigt fort, det kan jag lova!

    SvaraRadera