söndag 11 april 2010

Barn överallt!

Jag har under den gågna veckan tydligen vant mig vid att ha det lugnt omkring mig. För skillnaden blev otroligt stor när en hel förskoleavdelning invaderade lägenheten. Eller, åtminstone kändes det som att det var en 17-18 ungar. Uppdagade sig snabbt dock att det bara var mina egna tre som kommit hem:) Mycket kramar och gos har kvällen bjudit på, känns skönt i mammahjärtat! Jag har ju faktiskt alldeles underbara barn:)
En klar favoritbild från i somras på skönaste ungarna:)

3 kommentarer:

  1. Vad skönt att ha dem hos sig igen :-)

    SvaraRadera
  2. Hejhej!
    Är du sugen på att tävla om kläder/armband etc, för ditt/dina barn?
    I min blogg pågår just nu en tävling fram tills den 30April - kika gärna in och medverka.
    http://saabiina.blogg.se/2010/april/14-april-10-tavling.html

    Tack på förhand!
    MVH, Sabina & Leon

    SvaraRadera
  3. Vad skönt det måste vara att få ha barnen :-)
    Och ja,du/ni har jättefina barn!
    *kram vännen*

    Jenny

    SvaraRadera