lördag 13 mars 2010

Lite lättare...

Idag gör det inte riktigt lika ont. Tårarna bränner inte bakom ögonlocken konstant. Idag känns det något lite lättare.

Två dagar långt ner i djupet sätter dock sina spår. Jag är trött. Har svårt att sova. Jag vill inte äta. Är inte hungrig alls.

Idag är planen att få i barnen frukost. Sen ska jag försöka få göra melodikrysset. Sen ska jag ta med mig alla barnen ut och leta 20-årspresent till lillebror. Ingen aaaning om vad jag ska köpa. Eller vart vi ska åka för att en present ska hoppa på mig... Vi måste köpa lördagsgodis också, annars blir det gråt och tannagnisslan. Vi kanske skulle åka till jobbet och titta lite på polisbilarna också.

Jag måste också öva på morgondagens kör-låtar. Är ett par som inte riktigt sitter som dom borde. Imorgon är det rep halva dagen med Frälsningsarméns brass och kl 17 är det välgörenhetskonsert. Ska bli skönt att fokusera helt på att sjunga, man hinner inte tänka på så mycket annat då...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar