tisdag 16 mars 2010

Just idag är jag stark...

...som Kenta sjöng!

Är hemma och vabbar två barn idag. Dom är lite för pigga för att det ska vara sådär behagligt att vabba, men snart släpper nog alvedonen dom fick i natt så då kanske det blir lite lugnt istället;)

Igår började jag packa lite inför min flytt. När jag var på Ica handlade jag lite grejer till mitt nya hem också, lite ljus och lite köksgrejer.

Idag på förmiddagen har jag tagit tag i att säga upp och flytta lite abbonemang och sånt. Suttit mååånga minuter i telefonkö. Men har insett att svaret "för vi ska skiljas" funkar grymt bra på frågan om varför jag vill säga upp saker o ting:) Då får man inga följdfrågor:)

Nu ska jag sortera lite papper, baka bullar och packa lite till. Bäst att passa på sånna dagar man har energi...

Kram till er alla underbara människor som läser och ytterligare en kram till alla er som stöttar mig på ett eller annat sätt:)

1 kommentar:

  1. Hoppas de hinner bli friska tills på söndag, Linnéa undrade om vi inte kunde åka direkt i dag...

    SvaraRadera