tisdag 7 juli 2009

Mitt i kommenderingen

Nu är EU-kommenderingen i full gång. Jag har gjort två sena kvällar, jobbat till kl 01 och i söndags gjorde jag 12 timmar mellan 10-22. Inatt har jag sovit på hotell eftrsom vi jobbade så sent i natt och börjar nu igen. Så jag sooooov länge, vaknade straxt efter 9!! Gick ner och åt frukost i mjukbyxor och det otvättade håret i hästsvans. Upp och fixade till mig och ut på stan en liten sväng. Köpte nya skor:-) Drack kaffe på uteservering.

Tillbaka på hotellet en sväng, byte kläder eftersom det var mycket varmare ute än jag trodde. Har helt enkelt haft en underbar förmiddag! Nu ska jag gå och handla med mig lite middag till kvällen eftersom jag jobbar till kl 23. Sen blir det tillbaka till hotellet och så börjar jag vid 08 imorgon igen. Blir inte riktigt samma lyx imorgon alltså;-)

Dagens minus är att jag ringde hem och skulle prata med Alma. Alma börjada gråta när hon pratade med mig, hon saknar mig. Pluttan!!

2 kommentarer:

  1. Alma skickar kramar och pussar. Hon vill även tala om att hon har blåsor på tungan.
    Vi andra skickar också kramar och pussar till dig. Vila lite på hotellet - vi bara städar här.

    SvaraRadera
  2. Åh! Så jobbigt att höra dem ledsna, speciellt när man inget kan göra.
    Hur länge är du ute på specialuppdrag?

    SvaraRadera