torsdag 9 juli 2009

Jag ser slutet!!

Börjar kl 7 imorgon. Det enda positiva med det är att jag slutar runt 16 och får åka hem sen:-) Saknar min familj som tusan nu, även om jag haft det jättebra här också. Vi har ätit god mat och druckit goda öl två kvällar i rad på uteserveringar, men imorgon dricker jag hellre te i min egna soffa istället!

På fredag ska jag visserligen in hit igen, men det får gå. På måndag ska jag också in och slutföra alltihopa, skicka löneunderlag till anda myndigheter osv, så att allt är klart när jag går på semester sen.

Själva jobbet har varit jättekul, undrar om man kan bli konsult som planerare och åka runt och jobba på olika ställen och tjäna stora pengar? Troligen inte:-( Skulle kunna åka runt på lite olika kommenderingar och sköta sånt här annars, det är himla skoj:)

Nu är det nog dags att sova, funderar allvarligt på att låta spotify få spela mig till sömns, det finns grymt mycket bra musik!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar