onsdag 17 februari 2010

Jag är rörd!

Tänk att det finns så många fina människor ute i världen! Jag är riktigt rörd över alla omtankar jag fått idag. Det är i bloggen, via sms, på facebook, i mailen osv osv. Tack allihopa för att ni finns och faktiskt bryr er om!

Jag är också väldigt glad att väldigt få dömer mig för att vi valt att göra såhär. Det finns en del som förfasar sig över hur det ska gå för våra barn, men jag tror och hoppas ändå att det här blir bättre för barnen i slutändan. Att bo med två olyckliga föräldrar kan inte vara det optimala för barnen...

Nattens sömn har varit lite skral, minst sagt. Så jag flexade ut runt 13-tiden idag och åkte hem. Somnade som en sten i soffan tills Hanna ringde och väckte mig. Så kom hon hit på en kopp kaffe innan jag åkte och hämtade barnen. Kände mig som en ny människa sen!

Ikväll ska jag åka och träna en liten sväng, blir nog några kilometer på löpbandet kanske. Får se hur mycket jag orkar, är fortfarande lite matt av förkylning och sömnbrist...

Kram alla!!

3 kommentarer:

  1. Jag kände också att det var skönt att prata en stund. Det är otroligt hur skönt det kan vara med en kopp kaffe och en god vän. Tur att jag har så väluppfostrade barn som lägligt stannade kvar i bilen och sov ;-)

    Hanna

    SvaraRadera
  2. Önskar jag kunde komma förbi över en kaffe och bara lyssna på dig och finnas där för dig. Du är så stark, och ja även starka människor får vara vrak ibland. Kram!

    SvaraRadera
  3. Kan säga att jag är så glad att mina föräldrar skilde sej när jag var liten! Inte för att jag såg dom bråka eller något utan för att jag har haft det vansinnigt bra som skilsmässobarn! Jag älskar det och tycker nog att jag blivit helt okej trots att jag alltid bott i en resväska =) Kram på dej!

    SvaraRadera